Gradsko saobraćajno preuzeće i Uprava za saobraćaj planiraju da ove godine izrade Studiju zonsko-tarifnog sistema pošto je postojeća podela grada na zone naplate prevoza stara više decenija, saznaje 021.
Možda bi rešenje bilo da se mesečne karte smanje zbog školaraca i radnika koji putuju iz Veternika i Futoga bez obzira što je Veternik II a Futog III zona. Sajlovo I zona a Veternik II, zar nije malo glupo kad se zna da je udaljenost ista ili da je tabla Veternik čak bliža od table Sajlovo od centra.Sećam se da je jedno vreme doduše kratko saobraćala linija S. Karlovci - Futog koju je ,,držao'' privatnik i karta bila 30% jeftinija ali nije mu dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta pa je tako ta linija ukinuta.Da je sve bilo u redu i da mu je bilo dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta i da je imao češće linije GSP bi bankrotirao a on iako 30% jeftiniji profitirao.Na žalost GSP ima monopol i treba nešto poraditi na tome.Dozvoliti svima da vrše prevoz putnika ali da plaćaju porez.Zar nije glupo da je meni jeftinije ili isto da putujem automobilom svaki dan do posla i nazad 16 kilometara iako autobus prevozi 50-100 putnika a ja putujem sam.Neverovatno ali je tako.
Ima jedna velika razlika: na linijama 5 i 9 veoma mali broj putnika vozi se od početne do krajnje stanice.Većina se vozi 3-4 stanice odnosno najviše do 4-5 km i izlazi, a drugi putnici ulaze.Mnogi se voze i samo jednu do dve stanice, što znači i da se proda mnogo veći broj karata od početne do krajnje stanice nego na linijama za 53 i 55 gde se većina putnika vozi 12 km.
Evo merio sam kilometražu trase
Linija 53 i 55. (III Zona) -> 14.5km = 135din u jednom pravcu
od MAS do poslenje stanice u Futogu.
Linija 5 (I zona) -> 12.5 km = 55 din.
Ima jos sličnih primera kod recim linije 9 koja takodje prelazi preko 10km u jednom pravcu.
I nove autobuse i stanicu i sve što postoji u GSP kupili su isključivo Novosadjani počev od osnivanja GSP, a kupovaće i ubuduće.Svi direktori i radnici GSP i prošli i sadašnji i budući radili su i radiće za dobru platu.
Pa to je valjda notorna stvar.
E moji zuto-ljigaski botovi. Lupate gluposti, ko da ne znaju svi ko je i kupio autobuse i renovirao stanicu i sve ostalo uradio. Niste sigurno vi iz fotelja, lezilebovici, koji samo dobijate pare ni zasto...zreli ste za privatnu firmu, da pokazete "znanje"...
Duško budi muško i čovek, ne laži! Predhodni direktor je renovirao Mas, dovukao vodu i kupio deo tih autobusa sa kojim se novo rukovodstvo okitilo. Ovi tvoji su katastrofa, verujem da ćeš biti čovek i otići sa njima kada budu odlazili...u privatni sektor.
Vidi se koliko je uradilo to novo rukovodstvo ... komentari sve govore, dzaba vam je botovi branite mrtvo puvalo pustite ljude od struke da se bave zonama studijams poslovanjem vidite da vam ne ide ...
...kreću ranije, u proseku 2 minuta. Pogotovo na okretnici na Novom Naselju, gde požure da krenu sa početne i onda stoje na semaforu na crvenom svetlu bar minut. Nije mi jasno zašto tamo postoji dispečer koji to treba da kontroliše, a to ne radi.
Kad se prave rasporedi, treba uskladiti polaske, pogotovo nakon njegovog razređivanja, da ne kreću npr. broj 2 i 9 istovremeno, već sa kojim minutom razlike. Mada često vozači svi krenu istovremeno, pa kad vam "pobegne" jedan autobus odu vam svi.
Ranije je pokazna za decembar važila do 8. januara zbog neradnih dana, a od prošle godine isključivo do 5.1., kada preduzeća nisu mogla da uplate markice za januar jer im je račun bio u blokadi, a kontrolore su poslali odmah sabajle 6.1. da kontroliše jadan radni narod.
Svi treba da znaju da je novo rukovodstvo uradilo mnogo vise od prethodnih, jer su izmedju ostalog kupili 35 autobusa, posle 30 godina renivirali MAS, doveli vodu u zgradu, smanjili dugove... a hejteri kojima je lose, nek se okusaju u privatnim firmama. A sto se tice cene, najnize su u Evropi, a veternik i futog onda treba da budu i prva zona za placanje poreza :)
021 bi stvarno mogao da se pozabavi pitanjem nesavesnih vozaca, posebno na linijama 7 i 12 koji krecu i po 3-5 minute ranije od onog na redu voznje, posebno u jutarnjim casovima.
Kao i kojom se brzinom krecu, ako jednog dana jednom vozacu treba 3min da predje 4 stanice a drugog dana drugom vozacu u istom polasku treba 13min da predje iste te 4 stanice.
A o ponocnim polascima i prelascima na crveno treba ne poseban tekst, nego posebnu studiju napraviti.
A o ukidanju polazaka bez prethodne najave imam mnogo vise da kazem.... Sramota za jedno GRADSKO JAVNO preduzece.
Inspektore Visekruna, da vi nemate nekakav interes da Futog ostane u II zoni? Da niste Vi mozda saobracajni inspektor pa imate nekakve koristi od postojanja linijskog taksija za Futog?
Ako zele da od GSP-a naprave profitabilno preduzece treba da urade 2 stvari.
1. Da Futog bude u I zoni i karta 55 dinara. Linijski taksisti vise ne bi saobracali na ovoj relaciji jer bi im bilo neisplativo.
2. Da se prate sve linije tokom 24 h mesec dana i da se ukinu svi polasci koji idu a prosek broja putnika u njima je nerentabilan. Pogledajte ima polazaka a u autobusu 3 putnika. I onda se gubici GSP placaju kroz poreze.
Tacno je da treba menjati zone al treba i preispitati rad trenutnog rukovodstva , zasto nema toliko polazaka koji su u redu voznje zasto nam je tako los prevoz zasto su autobusi prljavi i neispravni zasto nema grejanja u svakom drugom . Ko cuva direktora kad je nesposoban i neodgovoran taj ni ne dolazi na posao kao ni njegova svita koju je doveo . Svakako je pohvalno sto se bavite zonams al ajdete malo se pozabavite i vodjenjem ovog javnog preduzeca .
Najbolje rešenje bi bilo da se ukinu zone i uvedu vremenski ograničene karte (na primer 30, 60, 90 minuta) koje bi važile i za presedanja u tom periodu.
Prvo bi trebalo porušiti divlju gradnju, recimo u Veterniku sva sa desne strane kada iz NS ide prema BačkojPalanci.
Uostalom, mislim da bi Futog, Veternik i Begeč trebalo da se izdvoje iz NS i oforme posebnu opštinu...
Veternik je potpuno spojen sa Novim Sadom, nema praznog prostora a Futog sa Veternikom, kao Klisa .To je sad deo grada.Inace mi je pokazna za Veternik 4300 din. i stvarno mi je puno na platu od 23000 !
A ocemo li mi dobiti nocni prevoz bus za Gospođince ide u 22:45,a sledeci u 4:10?
Ako postoje nocni busevi za Kovilj,Stepanovicevo zasto ne bi mogli npr da temerinski koji ide u 2:45 promeni se da ide za Gospođince?
I jos nesto zasto ne postoji nocni prevoz za jos neka sela pored Gospođinaca npr. Čenej,Ledinci,Bukovac...
@ Zivan: niste u pravu, Futog spada u trecu zonu za naplatu poreza, kao Petrovaradin, Sremska Kamenica, Juzni Telep, Klisa, svi oni placaju autobusku kartu 55dinara, a Futog 135. Linija 9 Novo naselje- Petrovaradin je duza od linije MAS- Futog. Ne zaboravite da mi putem Informatike placamo cistocu i gradsko zelenilo, a sami cistimo, secemo grane, sisamo travu.
Budisavcani su se pre nekih desetak godina zalili na prevoz i bilo je to i na TV NS a tadasnja novinarka je dobila kasnije otkaz samo iz razloga sto se u GSP zaposlio bivsi radnik televizije koji je uredjivao pitanja o prevozu,e sad kakve on ima veze sa time sada se vidi.Karte skupe i nekvalitetan prevoz,dali neko moze sracunati koliko je npr. Kilometara trasa sedmice?Ja sam cuo da je to 10-12 km...a budisava je udaljenja 15 tak km..ko tu racuna te cene to je ludost..Prevoznik iz Curuga iz Budisave naplacuje kartu 120din.fino ima mesta,toplo,leti klima i voze preko 50 na sat....
Jeste, zašto 021 ne istrazi zašto nema polazaka koji su navedeni u redu vožnje? Zašto štitite onog Prevaranta? Jel istina da dnevno ne izadje po 15 autobusa odnosno otkaze se po 150 polazaka po redu vožnje? Proverite
Pitam se šta je sa linijom broj 5 . Uvek su gužve a dupli autobusi su samo vikendom , a u autobus radnim danima ako udješ junaštvo je izaći iz autobusa. Autobusko stajalište kod ulice Patrijarha čarnojevića je polupano i sada ni traga od autobuskog stajališta . Ko vodi brigu o tome nečijem nemaru .?
Kakve veze ima porez na imovinu sa JGSP? JGSP Novi Sad je posebna firma, a i ponašaju se kao najgori kapitalisti i monopolisti. Već šestog u mesecu šalju kontrolore ako je neko slučajno zaboravio da kupi markicu, ili nije bio u mogućnosti, ili šta već, a u njihovim glavama "jer su građani bezobrazni". No dobro, ima i ok ljudi među tim kontrolorima što se ne skupljaju ko hijene da maltretiraju žene, decu, starije, i kulturan deo sveta.
A za gustinu naseljenosti - pa zar oni nisu to već kompenzovali ređim polascima i manjim brojem linija? Čak bih rekao da su ti bude i za Veternik i Futog puniji od dvojke i devetke, a to je ono što je najobjektivniji parametar. Dužina puta i koliko su puni autobusi treba jedino da su bitni!
A ne bi bilo loše i da se trude da izlaze u susret ipak i stanovnicima manjih naseljima kad su već javno preduzeće i kad im grad i država svakako pomažu.
da Veternik a možda i Futog uđu u prvu zonu. Krajne nepravedno rešenje pošto će se obiti o džep svima ostalima. Nema logike da za Rumenku bude skuplja karta nego za Veternik. Autobus za Rumenku potroši manje goriva i brže stigne od većine gradskih linija.
"Naime, sadašnji cenovnici i zone podele Novog Sada i prigradskih naselja ne oslikavaju realnu situaciju na terenu, jer su se pojedina prigradska naselja, poput Veternika i Futoga, proširila i postala sastavni delovi grada."
Znaći cena pada na 55 dinara...
Cena karte za Budisavu je jako skupa,a prevoz je jako ne kvalitetan i retki su polasci sa obzirom posto je karta.Hladno je kao u hladnjacama a i guzve su velike.
Treba Studia za smenu nesposobnog rukovostva.Danima smo uskraceni za pojedine polaske, taj broj se iz dana u dan povecava tako da smo po saznanj ovih dana uskraceni za oko 150 polazaka dnevno u gradu. Ceka se na 7, 8, 4, 3, 5, 11, 1, 9, 6.
U redu, prihvatam da se uradi nova sta-god, ALI mogu da se kladim da ce SVE karte postati skuplje nakon izrade nove studije! Dakle, da se ne lazemo - to nije da bismo dobili bolje zone i tarife, vec da bi oni uzeli jos vise para!!!
Nikada periferija ne može da bude toliko povoljno opskrbljena uslugom gradskog prevoza kao centralni i najvašniji gradski reoni. Zato je u prigraskim naseljima kvadratni metar stan upola, i više, jeftiniji, a plaćaju i tri, četiri puta niži porez na imovinu...
A kad će konačno normalan sistem naplate karata? Neverovatno je da ni posle 7–8 raspisanih javnih nabavki (za isto toliko godina) JGSP nije uspeo da uvede elektronski siste naplate karata. Sramota je da se dobijaju one ceduljice i da se zbog kupovine karata kod vozača autobusi zadržavaju na stanici i po 2–3 minuta. I ukinite besmisleno pravilo o ulasku na prednja vrata (koje si ionako ne poštuje), Novi Sad nema dovoljno autobusa i neizvodljivo je da 30–40 putnika uđe na jedna vrata na jednoj stanici (zato valjda postoji više vrata na autobusima!?). A onda neka kontrola radi svoj posao – i preventivno (kontrola na ulazu u autobuse na opterećenijim linijama i stanicama) i redovno (u autobusima). Ovo što danas imamo je mučenje putnika i urušavanje kvaliteta javnog prevoza zarad zadovoljenja forme (pozitivnog poslovanja JGSP-a).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro revizija tarifa i zona GSP-a u Novom Sadu i prigradskim naseljima
Autor: 021
Novi Sad
•07.01.2017.
•14:00 > 17:32
Komentari 44
Gari
N.SAD
/
kako se moze meriti udlaljenost od centra ako bas futoske i limanska linija idu do zeleznicke stanice-i opet mi stizemo do teme fasizma
ns
TOGFU
TOGFU
Linija 53 i 55. (III Zona) -> 14.5km = 135din u jednom pravcu
od MAS do poslenje stanice u Futogu.
Linija 5 (I zona) -> 12.5 km = 55 din.
Ima jos sličnih primera kod recim linije 9 koja takodje prelazi preko 10km u jednom pravcu.
Zna se
Pa to je valjda notorna stvar.
Dusko
Objasni
Dušanka
Gradjanin
nk
Kad se prave rasporedi, treba uskladiti polaske, pogotovo nakon njegovog razređivanja, da ne kreću npr. broj 2 i 9 istovremeno, već sa kojim minutom razlike. Mada često vozači svi krenu istovremeno, pa kad vam "pobegne" jedan autobus odu vam svi.
Ranije je pokazna za decembar važila do 8. januara zbog neradnih dana, a od prošle godine isključivo do 5.1., kada preduzeća nisu mogla da uplate markice za januar jer im je račun bio u blokadi, a kontrolore su poslali odmah sabajle 6.1. da kontroliše jadan radni narod.
Dusko
Jelena
Kao i kojom se brzinom krecu, ako jednog dana jednom vozacu treba 3min da predje 4 stanice a drugog dana drugom vozacu u istom polasku treba 13min da predje iste te 4 stanice.
A o ponocnim polascima i prelascima na crveno treba ne poseban tekst, nego posebnu studiju napraviti.
A o ukidanju polazaka bez prethodne najave imam mnogo vise da kazem.... Sramota za jedno GRADSKO JAVNO preduzece.
Inspektor Kluzo
Student
1. Da Futog bude u I zoni i karta 55 dinara. Linijski taksisti vise ne bi saobracali na ovoj relaciji jer bi im bilo neisplativo.
2. Da se prate sve linije tokom 24 h mesec dana i da se ukinu svi polasci koji idu a prosek broja putnika u njima je nerentabilan. Pogledajte ima polazaka a u autobusu 3 putnika. I onda se gubici GSP placaju kroz poreze.
Narod
Calc
Borko
Zivan
Uostalom, mislim da bi Futog, Veternik i Begeč trebalo da se izdvoje iz NS i oforme posebnu opštinu...
Zoki
Gandra
Gospođinci
Ako postoje nocni busevi za Kovilj,Stepanovicevo zasto ne bi mogli npr da temerinski koji ide u 2:45 promeni se da ide za Gospođince?
I jos nesto zasto ne postoji nocni prevoz za jos neka sela pored Gospođinaca npr. Čenej,Ledinci,Bukovac...
Lusi NS
Breks
Sindikalac
Marija
Real
Zoki
gari
A za gustinu naseljenosti - pa zar oni nisu to već kompenzovali ređim polascima i manjim brojem linija? Čak bih rekao da su ti bude i za Veternik i Futog puniji od dvojke i devetke, a to je ono što je najobjektivniji parametar. Dužina puta i koliko su puni autobusi treba jedino da su bitni!
A ne bi bilo loše i da se trude da izlaze u susret ipak i stanovnicima manjih naseljima kad su već javno preduzeće i kad im grad i država svakako pomažu.
Inspektor Višekruna
Dule
Perica
Znaći cena pada na 55 dinara...
Miki
Putnik
Koki
Zivan
Hellouuuu
Druze da li si ti nekad isao gradskim od MAS-a do Futoga i da li znas gde se nalazi uopste stadion VUJADIN BOSKV
Marko
/
cik da tako napravite cenovnik.
ili da ga napravite po provedenih pola sata ili dnevne karte a ne po diskriminaciji
Nervirac
Putnik
Zanovetalo
I jos
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H